CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 10, 2012

Tuhan sahaja yang mengetahui...('',)

Pada hari ini aku terbaca status kawan aku di facebook...suke lak aku bace status kawan aku nie..memang aku akui bile kiter nak jadi baik ade shaja yang dengki akan niat ikhlas kita xtahu knapa ea??ade je salah kita di mata die.. sedangkan kita manusia di muka bumi ini memg bnyak khilaf yang kita lakukan untuk memperbaiki diri kita ke jalan Allah yang sebenar....juga kuatkan iman kita sendiri untuk menempuh dugaan dari-Nya....sume manusia xsempurna..jadi kita perlu memperbaiki diri kita agar menjadi seorang manusia beriman disisi-Nya ...amin...dan insyallah...nie laa msj kwan aku tue..:


♥ KALAU ADA ORG YANG CUBA MEMPELEKEHKAN NIAT BAIK KITA, JAWAB JE MCM NIE :-
1. "Bajet ah ko ni post Islamik2,mcm la cmfirm masuk Syurga".
Jawab : "Memang, memang aku bajet nak masuk syurga. Ko bajet nak masuk belah mana?"

2. "Tayahlah nak tunjuk bagus, menyampah aku!".
Jawab : "Aku tengah cuba nak baguskan diri sendiri sebab skrg aku rasa aku macam sampah depan Tuhan."

3. "Berdakwah konon."
Jawab : "Bukan konon, memang aku tengah dakwah diri aku sendiri."

4. "Bukannya best pun status tu. Poyo ah!"
Jawab : "Memang tak best sebab aku bukannya nak jual buku. Aku update status je pun. Biar poyo skrg, jgn poyo depan Tuhan di akhirat Kelak."

5. "Aku block je la ko ni. Siot tol."
Jawab : "Alhamdulillah, jika itu yg terbaik utk iman ko."
(^^ ,)

0 comments: