CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 2, 2013

9 bulan akan datang =)

ape ye dengan 9 bulan akan dtang ?? hehe Inshaa Allah tarikh dimana aku akan bergelar isteri kepada si dia...=) moga dipermudahkan sgalanya...moga aku menjadi isteri yang soleh ...menjaga sang suami...amin...suatu hari nnty... trikh dirancangkan bulan ogos.. ...Ya Allah tak lamanyaaa....seram hee ...ape2 pun moga dipermudahkan...barang hantaran pun da bincang nak beli ape..=) 

alhamdulilah rakan2 sekerja membantu aku untuk memikirkan barang hantaran ape yang nak dibeli dismping tak lari "bajet" terima kasih ye kawan-kawan ..hehe....kami rancang nak buat 11 berbalas 9 dulang...dan hantaran yang tidak terlalu mahal....membzir hehee....

Moga dpt berjimat dengan lebih baik dan banyak hee...tak sabar nyeee ...=) 3 ayat yang ditunggu oleyh setiap wanita....=) " aku terima nikahnya" moga lidah si dye tidak kaku..hehe...almaklum laa nama aku panjang hehe... akmalul aqilah dan saiful bahri ....inshaa allah pasti bersatu....=) 

Hantaran yang dirancang adalah seperti berikut :-
dri pihak aku ke pihak die....Perempuan - Lelaki (11 Dulang)
  • Sireh junjung -memang adat-
  • Kek secret recipe ..fav die..xpe bukan selalu hehe..
  • Sejadah
  • Kasut
  • Baju Kemeja
  • Set Perfume
  • Tali pinggan & Wallet
  • Jam
  • Cincin
  • Quran 
  • Buah 
Lelaki - Perempuan ( 9 Dulang)

  • Telekung/Sejadah/Tafsir
  • Gelang/Mas kawin
  • Sireh Junjung
  • Handbag / Kasut
  • Baju sepasang
  • Jam
  • Buah 
  • Coklat
  • Set makeup 
smoga dpermudahkan segalanya...amin ....=) 
persediaan awal.....

0 comments: