CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 23, 2012

Kekuatan hati('',)

Ya Allah sungguh aku lemah, aku tidak mampu untuk menjadi seorang wanita yang kuat dan gagah....kenapa ye hati aku sering merasa bersalah dan lemah...tapi orang lain tidak pernah untuk menjaga hati aku dan merasi apa yang aku rasa..kenapa aku msti merasa begini Ya Allah..aku akan sentiasa berhati2 bila menuturkan bicara...takut ada yang terasa hati..tapi mereka tidak pernah untuk menjaga hati ku....Ya Allah sesungguh nya aku bersyukur kerna aku masih ada kawan ketika aku berseorangan....aku masih punya kawan untuk membantu aku ketika susah dan senang...sungguh aku bersyukur padaMu....aku tidak akan mudah untuk mempercayai seseorang , pabilaa aku sudah mengenali dirinya...tidak sekali untuk berperasangka buruk terhadap sesiapa sahaja....bantulah hamba Ya Allah untuk menjadi seorang insan yang tabah dalam apa jua cara sekali pun...kisah yang lama tidak perlu diungkit,,,maafkan kesalahan terdahulu lebih baik...dan ketenangan yang kita perolehi....sesungguhnya Allah itu Maha Adil lagi Bijaksana....Ya Allah ....tiada tuhan melainkan-Mu.....

0 comments: