CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 17, 2012

Ya Allah ..Kuatkan Hati ini...

Wahai hatiku..kuatkan diri ini atas penantian cinta yang terakhir ini...apa khabarnya dia di sana...aku tak akan pernah untuk terus berhenti mencintai dan merindui dirimu...hanya kamu sayangku....tiap masa aku berdoa agar tuhan panjangkan jodoh kita..kuat kan hati diantara kita walau kita jauh dan tidak dapat berhubung sekali pun....Hidup aku sunyi tanpa dirimu......Ya Allah...tiap malam aku menghitung hari detik kepulanganmu...sudah 26 hari kita tidak berhubung...Ya Allah kuatkan aku...Aku sayang dia.....Hingga laa detik terakhir diri ini menghembuskan nafas yang terakhir hanya kau CINTAku.....Cinta terakhirku......
Nie gambar bersama tyme pergi Cherating =) rindu saat nie......

0 comments: